Kelionė į Palangą

Įpusėjus šiltai vasarai, liepos 14 dieną, Paupio vaikų dienos centro vaikai bei jų tėveliai su labai geromis nuotaikomis rinkomės 8-ą valandą ryto išvykai į Palangą. Kelionė, didžiuliu „Vip“ autobusu buvo ilga, bet puiki ir nenuobodi. Ilgai laukus, bet pagaliau atvykome į Palangą. Eidami Basanavičiaus gatve,  gėrėjomės nuostabiu gamtos kampeliu. Turėjome puikų laiką ant tilto.

Kioskeliuose pirkome saulės akinius, kepuraites, nes diena buvo labai karšta. Pasirūpinome ir mamomis, ir draugais: jiems vežėme lauktuves iš gintarinio pajūrio. Kaip prisiminimą, ant jūros tilto lentos, užrašėme, kad aplankėme Palangą.

Kadangi Palangoje žmonių buvo labai daug, kad laisviau jaustumėmės, važiavome į Kunigiškių paplūdimį ir ten praleidome visą pusdienį. Taškėmės su vandeniu, juokavome, deginomės saulėje, statėme smėlio pilis ir nuostabiai praleidome laiką. O kokie skanūs buvo pietūs su smėlio prieskoniu!  Visi pavargę, su puikiais įspūdžiais keliavome namo. Dieną praleidome turiningai ir ypatingai smagiai.

Už kelionę esame dėkingi puikiam vairuotojui Romualdui ir centro darbuotojams.

Pasirašo Paupio vaikų dienos centro vaikai